luni, 21 decembrie 2015

Cel mai frumos cadou

Anul acesta, cel mai frumos cadou de Craciun a venit mai devreme cu o saptamana, de la RePere in Comunicare.

 Desi e perioada mea preferata din an,pentru ca e presarata cu multa emotie, zambete calde si momente inegalabile in familie, o mica parte din mine este putin nostalgica si isi doreste sa fie la birou si aceasta perioada si sa conceapa afise de Craciun in Photoshop. :)
Pentru aceasta mica parte din mine, care simte nostalgia zilelor de practica, nu pot decat sa va multumesc din suflet, RePere in Comunicare!
Prin intermediul programului „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” am avut oportunitatea de a cunoaste echipa Exhaustive Design, pentru care va multumesc din suflet! De asemenea, va multumesc pentru ca ati creat contextul perfect in care eu am reusit sa descopar ce ma pasioneaza si ce activitati fac cu placere!
 Nu in ultimul rand, va multumesc pentru evaluare si pentru premiul acordat! Nici nu va imaginati ce impuls s-a nascut in mine odata cu obtinerea acestui premiu! 


Desigur, Premiul I nu ar fi fost obtinut fara ajutorul celor de la Exhaustive Design, carora tin sa le multumesc pe aceasta cale! Va multumesc, dragilor, pentru ca ati avut incredere in mine si mi-ati oferit ocazia sa invat si sa cresc cate putin in fiecare zi! O sa-mi fie tare dor de voi si de atmosfera vie si colorata din birou! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu