sâmbătă, 5 decembrie 2015

Draga Mosule,

Imi incep scrisoarea prin a-ti spune ca am fost cuminte in ultimul an si am invatat mult! Ei, nu te gandi ca am invatat cum o faceam in scoala generala cand aveam 10 pe linie. Nici pe departe!  Am invatat "lectii de viata", iar tu stii ca astea iti dau intai examenul practic si abia apoi iti dezvaluie teoria.
 Ce-am invatat? Well, am invatat sa ma cunosc pe mine, inainte de toate, am invatat sa renunt la prejudecati si idei preconcepute, am invatat ce inseamna sa fii indragostit pana la ultima celula din organism, dar si ce inseamna sa iubesti sincer si sanatos (crede-ma,  e o mare diferenta intre cele doua). De asemenea, am invatat sa iert si sa nu-i mai blamez pe cei din jurul meu pentru lucrurile care-mi ranesc sufletul sau ego-ul. Am invatat sa-mi pansez singura sufletul sau sa las pe altcineva sa faca asta, am invatat sa pastrez doar bucuria si amintirile frumoase din orice poveste, desi partile negative poate au fost mai multe si mai intense decat cele pozitive... Sa stii, Draga Mosule, ca am invatat si ce inseamna sa munesti cu adevarat ca sa castigi un banut si sa poti sa pui deoparte in momentul in care am facut cunostinta cu taramul tuturor posibilitatilor, pe numele lui real SUA.  

Stiu ca nu sunt tocmai cea mai stabila persoana si ca mi-am schimbat domiciliul de prea multe ori in ultimii ani, dar asta nu te-a impiedicat pana acum sa ma gasesti. Fie ca a fost Mangalia, Bucuresti, Girona, iar Bucuresti, tu intotdeauna ai gasit drumul catre mine. Sper sa reusesti sa o faci si anul acesta! 


PS: ca sa iti usurez munca, sa stii ca am incaltari lasate in toate locurile care inseamna o bucatica de acasa pentru mine si anume: acasa la Mangalia, acasa in Bucuresti (stii tu, acolo pe Mariuca! sa nu ma cauti la adresa de anul trecut...), ba chiar am lasat o pereche de pantofiori si la birou! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu