marți, 8 decembrie 2015

Who made me an adult? I cannot adult!

Astazi am implinit frumoasa varsta de 24. Teoretic vorbind, ar trebui sa ma simt si sa ma comport ca  atare: sunt un adult cu acte-n regula, care are nici mai mult nici mai putin de 10 ani in calitate de purtator de buletin.  
Ei bine, eu simt ca intineresc pe zi ce trece, sufletul mi-e din ce in ce mai colorat, iar zambetul tot mai larg.
 Astazi am decis ca a venit momentul sa-mi las sufletul sa zburde liber si fericit pe campiile bucuriei, ba chiar am indraznit sa-i dau o forma si o culoare. Am ajuns la concluzia ca sufletul meu merita sa-i acord mai multa atentie, merita sa rup orice limita pe care mi-am impus-o pana acum si care mi-a ucis zborul. 
Nu, nu e un act de rebeliune adolescentina, ci doar o metoda prin care imi las sufletul sa vorbeasca.  


Astazi am decis sa-i redau sufletului meu culoarea! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu